Telge Energis produktchef Robert Nordström blev arg

Min senaste artikel om de hänsynslösa elbolagen tog tydligen skruv. Produktchefen på Telge Energi Robert Nordström skickade ett ovänligt mail på sekunden efter SunToEarths senaste nyhetsbrev. Jag vill bara svara Robert Nordström på Telge Energi: Tiden är förbi när småpåvar kan bete sig hur som helst. Om du är missnöjd, stå upp som en man och säg vad som fattas.

Telge Energis produkter är inte längre up-to-date. Sluta med tillsvidareavtalen. Sluta med de fasta avgifterna för elhandelskunderna.

Sluta lura folk så kommer kunderna tillbaka.

Törs du anta utmaningen?

Telge Energi har som alla andra elbolag chansen att starta ett nytt liv.

För vem vill egentligen rankas sämre än en sandsäljare i Kairo?

Ta kundernas kritik på allvar:

Kundkritik mot Telge nu borttagen den 26 feb-19 på kundens begäran.

 

Telge Energi skriver på hemsidan:

Först sänkte vi priserna, sen kämpade vi mot kolkraften. Nu vill vi ge barnen en ljusare framtid och en mer hållbar planet.

Min kommentar: Vad är detta för dravel? Sluta med ”reklam” och var ärliga istället!

Telge Energi har inte timtaxa. Hur ska de då kunna ge barnen en mer hållbar framtid?

 

Det fattas bara att ni skriver: Vi vill ha fred på jorden.

 

Civilingenjör Lars Sundström SunToEarth

Bilden Fast avgift eller ej

Annonser

En reaktion på ”Telge Energis produktchef Robert Nordström blev arg

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s